Tillbaka!!!

Hej!!
Semestern i Lysekil var underbar!♥ Jag har inte varit där på 10 år... så det va väldigt roligt att komma dit och se hur det hade förändrats;) Jag och mina syskon var nere vid bryggan en kväll och fskade krabbor... låter skumt va?? Det är superkul♥ Vi var ju tyvär inte där så länge men det kommer nog bli mera framöver♥
 
När jag kom hem idag ringde Dea min bästis och undrade om vi skulle cykla så det gjorde vi. jag tog med badkläder och sa åt henne att ta med så badade vi i en sjö här i Markaryd♥♥ Jag är rätt stållt över mig själv eftersom att jag rukar vara badkrukan men inte idag för jag badade mest och först.. Men det var nog för att jag badat i HAVET på grundsund:D och hav är ju mycket kallare än sjöar♥
 
 
Dåså framtiden.. jag och min syster ska till väla på tisdag!♥ Jag holler också på med en klänning i lila och svart som ska bli färdig innan 1 september så jag måste nog jobba lite med den imon...
 
 
 
 
Chauuuuuuu!!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0