Städfredag...

Jaja nu är äntligen städfredagen slut... wihooo♥
Idag har jag städat til kl:18 och sen åt jag middg med min mormor och familjen!!
Jag har inte gjort så mycket mer än att typ städa och så har jag bytat plats på mina kläder och mina tyger♥♥
 
På fritidsgården blev det Tacokväll och mys med vänner!!
Spelade lite amatörbasket med dea.. haha!! Jag kan inte det... men jag satte den faktiskt 1 gång från högra hörnet av rutan ner i korgen♥♥
 
Jag klarade lite vighetsgrejor idag..
Gå ner i splitt helt.. ligga på magen och sätta tårna i pannan och hoppa och nudda foten i huvet!!
 
Har tyvär inga bilder på dagen=(
Fast det är nog inget kul att se bilder på när jag städar=/
 
snarka sött.. Chauuuuu!!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0