Superbra dag på Väla!!!!♥

Hej hallå!!!
Idag har varigt en superbra dag på väla♥ Jag och min syster har fått lite tid tillsammans och jag har fått mycket tillskott till min garderob!! ÄLSKAR KLÄDER♥♥ Jag har också köpt in lite nya grejor till skolan.. det måste ju också göras♥ Jag ser fram emot att börja skolan lite för då för man ju träffa klassen och så men jag ser inte så mycket fram emot skolarbetet:/ Men vad har jag för val när jag vill in på den linjen jag vill så måste jag ju plugga...
 
Ikväll tror jag att jag mest ska chilla... men det blir kanske en tur till fritidsgården med Dea♥ Och kanske att dopp i sjön;D Känner faktiskt för att göra det!! Hoppas att dea för en gångs skull vill doppa sig...♥ Nej hon brukar faktiskt göra det men inte på sista tiden♥♥♥
 
Jag har tänkt på en sak.. att man kan inte säga det går över till du gifter dig till någon som redan e gift... för då kommer det ju aldrig att gå över!!
Det där lät lite trögt hahah!!♥ Men jag är väll lite trög ibland♥
 
Jaja snart är det lunch sen blire att steka köttfärs till imorgon♥ Jag har nämligen ett resept på soppa som är skit gott som jag hittat på själv=) stollt tjej!!!!!♥
 
Ursäkta kvaliten på bilderna (webbkamera)!!
 
 
Seee yaaa!!! Chauuuuu!!!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0