Hemma igen!!

Då så är jag hemma i Markaryd igen efter en lång och rätt blöt dag... Jag och Sanna var på kalmars äventyrsbad, därefter gick vi hem och åt lunch. Sen packade jag mina saker och lämnade Kalmar för den här gången;)
 
Tågresan var dryg och lång. Jag köpte en muffin och en cola och satt och åt det långsamt för att fördriva tiden...
Det är sååå skönt att vara hemma samtidigt som jag inte ville åka ifrån Kalmar och Sanna...
Jag tröstar mig med att om jag inte åker kan jag inte komma tillbaka♥
 
Imorgon bär det av till grundsund i Lysekil♥♥♥
Det är ett av våra sommarställen där jag inte varit sen 2003...
Där kan man slapna av och bara va♥
Jag är inte säker på att jag hinner blogga varge dag där, men jag ska försöka:D
 
Lite om resan till Kalmar:
Sanna är en underbar tjej som jag träffade på ett gymnastikläger i Hällevik. Hon fanns där när jag behövde någon och på den vägen e det..
Första dagen gick vi i affärer och skapade denna bloggen... senare på kvällen gick vi ut och fotade, det var då jag tog bilderna till framsidan♥ Dag två var vi på Leos lekland och det vet ni ju vad vi gjorde där!! Sista dagen vet ni ju redan så det behöver jag inte tråka ut er med igen♥ 
 
I Kalmar hittade jag en skola som heter Jenny nyströmskola!! Där har de design linje JIPPI♥ Jag letar mycket efter det eftersom att jag sattsar på att bli modedesigner.. Bilder på mina klänningar kommer någon gång det lovar jag!
Jag har ungefär två år kvar till gymnasiet men det är aldrig fel att börja leta i tid:) Jag har också kollat på
Drottning Blancaskola i Falkenberg men jag kan inte bestämma mig... Men jag har ju tid♥
 
Nu har jag inte mer♥♥
Dröm sött♥ Chauuuuuuuuuu♥
Bild tagen från: 
http://www.google.se/imgres?hl=sv&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=FGdNw8ug1U9GSM:&imgrefurl=http://minbebis.com/blogg/mamma74/fredag-kvall/&docid=1UfflTjHHFgvTM&imgurl=http://minbebis.com/blogg/mamma74/files/2012/06/kvall2.jpg&w=600&h=374&ei=mc8iUKXYMuXc4QTOm4GoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=287&vpy=166&dur=1033&hovh=177&hovw=284&tx=151&ty=107&sig=101894695236811841657&page=1&tbnh=120&tbnw=193&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:0,i:72
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0