Sovtime!!

Då så är dagen slut och det blir en rätt tidig kväll för mig... Jag och min syster ska nämligen till väla imorgon och våran buss går kl.8.44=O rätt tidigt om ni  frågar mig..♥ Jag lägger ut bilder på mina inköp imorgon♥♥
 
I veckan har jag sett lite film och bland dom ingick "Nick and Noras infinite playlist" "Madagaskar 2" och "Sex and the city 2"... Jag tyckte nummer tre var bäst♥ Oj vad jag dömmer ut de andra nu.. de var också bra=o
 
Idag väcktes jag kl:11 av min syster som sa att "nu ska du upp och hjälpa mig att ladda ner musik på min mobil!" Jag var typ "vaa... ja ja okej,, va ,,mm,,kommer???" och sen strulade det och så tog det ännu längre tid.. och jag är ännu inte färdig.. hon hade typ 300 låtar:/ Som tur var ringde josefine och räddade mig en stund♥ Vi gjorde kladdkakemuffins med glassyr som såg ut som blod.. blää:P
 
Senare på kvällen typ åtta gick jag min syster min lille bror och min systers kille och badade i jetesjön i Markaryd!! Det var som vanligt bara jag som doppade mig!!♥ Sen tog vi cyklarna och cyklade ett varv runt sjön som var en sträcka på typ 4 km♥ Efter det åkte jag hem till Deaoch tränade lite på hennes stutsmatta och rockade med hennes nyinköpta träningsrockring... jag har en som är lite tungre♥ var bara tvungen att skryta lite..=P
Allså en ganska aktiv dag.. hejja mig!!♥
 
Ha det bäst!! Chauuuuu!!♥
 
Hade inget att göra en kväll och jag hade ingen annan bild så det fick bli denna!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0